גאה בפתיחה מושלמת לשנת הלימודים תשפ"ד

שמחתי לקחת חלק וכולי נחת וגאווה מפתיחה מושלמת של שנת הלימודים תשפ"ד במוסדות החינוך שלנו : גני הילדים, ביה"ס "מדעים ויהדות", וכמובן בתיכון יש"י שש שנתי שעשו זאת בצורה מושלמת, ובהתרגשות עצומה.

ביום שישי שעבר ה 01/09/2023 הגעתי יחד עם כל אנשי הצוות החינוכי מקצועי של ביה"ס "מדעים ויהדות" אל כותלי בית הספר היסודי, שם קיבלנו את התלמידים שהגיעו ברובם המוחלט עם ההורים, ובני המשפחה נרגשים ומתרגשים, והצטרפו למשפחת ביה"ס שמונה 360 תלמידים, וכ 15 כיתות ובמיוחד אלו שעלו לכיתה א'.

עוד בשישי שעבר פתחנו גם את גני הילדים שלנו עם 7 גנים בחדרה ( גן סיוון, גן שבט, גן כסלו, גן כרכום, תמו, גן ניסן, גן אדר, גן תשרי, עוד גן חדש ("לילך") בבנימינה, ועוד מספר גני ילדים בתל אביב רבתי אליהם נכנסו התכנים ומורשת "מדעים ויהדות".

בנוסף ביום ראשון השבוע עשינו זאת גם בביה"ס תיכון יש"י שש שנתי וחטיבת הביניים בבית אליעזר שמונה כעת כבר כ – 310 תלמידים שמאכלסים כ 14 כיתות, וגם כאן ההתרגשות הייתה גדולה.

פתיחת שנת הלימודים תשפ"ד נפתחה בהתרגשות עצומה, וזאת לאחר קיץ בו עמלנו מידי יום ביומו ועסקנו בשדרוג בתי הספר והגנים, תוך כדי ביצוע עבודות תשתית ופיתוח חדש ומרענן, לטובתם של הילדים והצוותים החינוכיים ועשינו כל לעמוד בלו"ז צפוף אבל מוצלח. והפתיחה אכן הייתה מרוממת.

שמחתי לראות את התלמידים חוזרים עם חיוך. את ההורים ואת התלמידים שהעפילו לכיתות א' מגיעים נרגשים מאוד מהמעמד וגם אנחנו שנה מידי שנה מתרגשים בכל פעם מחדש. אני מאחל לכל הצוותים החינוכיים בבתי הספר ובגנים שנת לימודים מוצלחת ופורייה".

אני גאה מאוד שרשת "מדעים ויהדות" מתרחבת לשאר אזורי הארץ לאחר ביקוש גדול לקבל את המורשת שלנו גם בערים אחרות. מורשת שמובילה את התלמידים: מסורתיים, חילוניים, ודתיים יחדיו אל למידה והתפתחות שמחברת בין: ערכי התורה, המוסר והמסורת היהודית, יחד עם למידה חדשנית קידמה וטכנולוגיה, תוך כדי פיקוח והובלה של צוות בעל מצוינות פדגוגית גבוהה: מוסרית, אנושית ואקדמית כאחד. וִיהִי נֹעַם ה' אֱלֹהֵינוּ עָלֵינוּ וּמַעֲשֵׂה יָדֵינוּ כּוֹנְנָה עָלֵינוּ וּמַעֲשֵׂה יָדֵינוּ כּוֹנְנֵהוּ. מאחל לכולנו :"דֶּרֶךְ צְלֵחָה".

שתפו:

עוד כתבות

"עֵת הַזָּמִיר הִגִּיעַ"

"זכיתי להתפלל  בערב ליל פסח בבית הכנסת היכל נעמי שבקיסריה שם התארח גם הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו. בין מנחה לערבית ביקש הרב שישירו

"א – ח – ד !"

הרבי בעל 'בני יששכר', רבי צבי אלימלך מדינוב, היה נוהג לצאת בליל פסח קודם עריכת הסדר לראות כיצד עורכים אותו המוני העם, מכל בתי ישראל

אִיתוּת מִשָּׁמַיִם

באחד מערבי השבוע, ביציאתי מעריכת חופה באולם אלכסנדר הוותיק שבעמק חפר, הבחנתי באדם בגיל העמידה מחפש דבר מה. עוד לפני שפניתי אליו הוא מסמן לי

תרומה לפדיון כפרות