*הגאון רבי  ליאור כחלון בביקור רב רושם ברשת מדעים ויהדות בחדרה* 

*הגאון רבי  ליאור כחלון בביקור רב רושם ברשת מדעים ויהדות בחדרה* 

ערב חג השבעות הגיע הגאון  רבי ליאור כחלון שליט"א ראש ישיבת רב פעלים לביקור היסטורי  רב רושם 

במוסדות החינוך מדעים ויהדות, מלווה  במיסד ומקים המוסדות יו"ר מועצת העיר הרב בן ציון (בנצי) נורדמן

אל הביקור הצטרפו סמנכ"ל מדעים ויהדות ר' לירון עמר   נאמן ביתו של הרב כחלון ר' רועי אביטן ועוזרו האישי ר' לירון קרמר

הביקור החל בגני הילדים אותם בירך הרב והתפעל מהחינוך הנפלא אותו משרישים בילדי הגן מהתפילה המרגשת  של הילדים, מהידע הרחב על מצוות החג ומנהגיו ועל ההתנהגות למופת של הילדים המקסימים.

לאחר מכן המשיך הרב לבית הספר היסודי שם קיבלה את פניו מנהלת ביה"ס גב' גילה נהרי ויחד עם הצוות, פגש הרב את התלמידים ברך אותם ונהנה לראות את מאות התלמידים המשלבים יהדות עם ידע כללי בשמחה ובאחדות באינטגרציה  מלאה , כאיש אחד בלב אחד .

גולת הכותרת  היה הביקור בתיכון השש שנתי החדש יש"י בקמפוס הרחב בשכונת בית אליעזר  שם מסר הרב הרצאה והפתיע את התלמידים עם חידושים , חידודים ושאלות.

 אחת השאלות היתה  מה עושים כאשר אשה תרמה מעיל לספר תורה אך הוא קצר מידי ובספר תורה יש מרווח בקלף האם אפשר לקצר את הקלף כדי שהמעיל יתאים?  

לאחר שהנערים טענו טענות וניסו לתרץ הסביר להם הרב שהמעיל צריך להתאים לספר ולא הספר למעיל, כך גם כל יהודי צריך להתאים עצמו לתורה הקדושה.   

תלמדי ותלמידות התיכון יצאו מרוגשים ומחוזקים מהשיעור לכבוד חג מתן תורה עם כוחות מחודשים להרגיש את החג ואת מהותו. 

והרב שיבח את מנהלת התיכון גברת חגית אביר על הזכות להיות חלק מחינוך ילדי ישראל במיוחד בגלאי התיכון. 

בסיום הסיור ברך רבי ליאור כחלון שליט"א את הרב בן ציון נורדמן על המוסדות הנפלאים שהקים, אשר נותנים לכל תלמיד יחס מיוחד לימוד אקדמאי מקצועי אבל לא פחות חשוב לא מוותרים על היהדות שבזכותה אנחנו חיים וקימים ונמצאים בארץ הקודש כמו כן שיבח רבי ליאור כחלון את הרב בן ציון נורדמן אשר גם משמש כיו"ר מועצת העיר  על פעילותו התורנית הרבה בעיר ועל עמדתו לימין כלל מוסדות התורה והחסד בעיר חדרה 

הרב נורדמן הודה 

ואמר שיום גדול עבורו ועבור הצוות והתלמידים וביקור זה הוא רק אבן דרך ראשונה לביקורים נוספים שהגאון רבי כחלון במדעים ויהדות.

שתפו:

עוד כתבות

אִיתוּת מִשָּׁמַיִם

באחד מערבי השבוע, ביציאתי מעריכת חופה באולם אלכסנדר הוותיק שבעמק חפר, הבחנתי באדם בגיל העמידה מחפש דבר מה. עוד לפני שפניתי אליו הוא מסמן לי

שַׁרְשֶׁרֶת הַדּוֹרוֹת

ביום שישי התקיימה בבית ספרנו  'מסיבת סידור', עם סיום לימוד הקריאה תלמידי שכבת כיתה א' מקבלים את סידור התפילה בטקס חגיגי במעמד ההורים ונכבדים. הטקס

סָבְרֵי מָרָנָן – לְחַיִּים…

עמוק בתוך חודש אדר שמרבים בו בשמחה, ערב ימי הפורים, רציתי לשתף בסיטואציה אקטואלית שנתקלתי בה במסגרת הפרויקט הנפלא – "ניצוצות – שיעור אחר", שייסד

תרומה לפדיון כפרות