זכות גדולה נפלה בחלקי להוביל את מבצע "חג שבע" הארצי, של מפעלות הרב גרוסמן לכבוד ראש השנה

בחודשים האחרונים בין לבין עיסוקיי הרבים לקחתי על עצמי להוביל את מבצע "חג שבע" הארצי, של מפעלות הרב גרוסמן לכבוד ראש השנה, בפעילות חסרת תקדים בהיקפה לרווחת כלל הציבור בישראל בכלל ובחדרה בפרט בו לקחו חלק שרי ממשלה וחברי כנסת מכל המפלגות ומכל המגזרים מימין ומשמאל כאחד! ראשי עיר, נבחרי ציבור בתפקידים רבים ברחבי הארץ, תורמים רבים, סלבס, מובילי דיעה, ובעיקר תלמידים רבים, ביניהם תלמידי בית הספר תיכון יש"י שש שנתי מחדרה שהובילו בסידור הסלים.

הפעילות התקיימה במסגרת המיזם "חג שבע" שיוזם ומוביל כבר שנים רבות ידידי וחברי היקר, כבוד הרב יצחק דוד גרוסמן, רבה הראשי של מגדל העמק, העומד בראש "מפעלות הרב גרוסמן", כשלפעילות מבורכת זו שותפה בשגרה ובמועדי ישראל עמותת "מדעים ויהדות", שאני מוביל, וכעת גם בשיתוף פעולה הדוקה ואינטנסיבית מאוד בפעילותו של הרב גרוסמן בהצלחה רבה.

השנה ארגנו, יותר מ 20,000 סלי מזון ברחבי הארץ כשרק לחדרה הגיעו יותר מ 10% מהם, עבור רווחתם של חלק מתושבי העיר והשכונות, וביניהם, יוזמה חדשה משותפת שלי ושל יו"ר ועד עובדי מנמ"ש ומקצועות הבריאות בביה"ח הלל יפה בחדרה חברי חן חני חנניה קורקוס, שהביא לשיתוף פעולה בתחומים רבים, ובין היתר לקראת ראש השנה, שמחתי לסייע בעוד מספר לא מבוטל של סלי מזון שחולקו גם בבית החולים.

לצערנו יש בארץ משפחות רבות שמצויות במצוקה כלכלית ואין ביכולתן לרכוש ולהצטייד במזון לקראת החגים ( בעיקר שמדובר גם במשפחות מרובות ילדים ) והעובדה שבשנה האחרונה חלה עלייה משמעותית של יותר מ % 120 בבקשות המופנות ל"מגדל אור" ולעמותת "מדעים ויהדות" לסיוע במזון, אנו ממשיכים לגייס את כל מי שרק אפשר לסייע ולמנוע מצב שילדים והורים יישארו רעבים בחג ובזכויות רבות לכבוד הרב גרוסמן שפועל במשך שנים רבות לסייע לעם ישראל אנו הולכים ומעמיקים את הקשר שלנו ומשלבים ידיים כדי לתמוך ולסייע כמה שניתן ויותר מזה".

את הפעילות, הובלתי, בעזרתה של מנהלת לשכתי בעמותת "מדעים ויהדות", סיגל בלאיש ובסיוע של תלמידי תיכון יש"י שש שנתי חדרה שהגיעו במיוחד למרכז החלוקה הארצי בתל השומר כדי לסייע בארגון הסלים, ויש לציין, כי המשפחות קבלו בהודיה ובשמחה רבה את סלי המזון, שיעזרו להם לעבור את ראש השנה וחגי תשרי בשובע.

בין הנציגים החדרתיים בארגון סלי המזון היו גם חבריי היקרים: ראש העיר בפועל ניר בן חיים, יו"ר ההסתדרות במרחב חדרה איציק יצחקי, ופעילים נוספים שחברו לכל הנ"ל ולתורמים הרבים שהגיעו לסייע לי ואני שמח מאוד שפעילותי הציבורית, פורשת כנפיים בהצלחה רבה גם מחוץ לגבולות העיר חדרה (ובתוכה) אל כל רחבי הארץ, לאופק חדש בשנה החדשה הבאה עלינו לטובה.

לסיכום אוסיף כי כל פעילות שיכולה לתרום לציבור הרחב היא פעילות מבורכת ובמיוחד שמדובר בסיוע בסיסי, הומאני, בעל משמעות מיוחדת מאוד לכל משפחה ובית בישראל ובמיוחד שזה בכדי שבכל בית יחגגו את ראש השנה ואת מצוות חגי תשרי בכבוד, רוחב לב, ובלי חוסר ועבורי זו פעילות שהיא בעלת ערך יותר מכל דבר אחר. אני מאחל לכל תושבי חדרה ולכל בית ישראל, שתִּכְלֶה שָׁנָה וְקִלְלוֹתֶיהָ, תָּחֵל שָׁנָה וּבִרְכוֹתֶיהָ" שתהא שנה מבורכת, מלאה בעשייה וסיפוק. כתיבה וחתימה טובה, לחיים טובים ולשלום".

שתפו:

עוד כתבות

"עֵת הַזָּמִיר הִגִּיעַ"

"זכיתי להתפלל  בערב ליל פסח בבית הכנסת היכל נעמי שבקיסריה שם התארח גם הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו. בין מנחה לערבית ביקש הרב שישירו

"א – ח – ד !"

הרבי בעל 'בני יששכר', רבי צבי אלימלך מדינוב, היה נוהג לצאת בליל פסח קודם עריכת הסדר לראות כיצד עורכים אותו המוני העם, מכל בתי ישראל

אִיתוּת מִשָּׁמַיִם

באחד מערבי השבוע, ביציאתי מעריכת חופה באולם אלכסנדר הוותיק שבעמק חפר, הבחנתי באדם בגיל העמידה מחפש דבר מה. עוד לפני שפניתי אליו הוא מסמן לי

תרומה לפדיון כפרות