התרגשתי לנהל את ישיבת מועצת העיר, בביה"ח הלל יפה – כהצדעה לצוותי הרפואה

הישיבה הוקדשה לפעילות הצוותים הרפואיים במרכז הרפואי המקומי אזורי שמעניק שירות למאות אלפי אזרחים, ועבורי זו אמורה להיות ישיבת המועצה האחרונה אותה ניהלתי ( במידה והבחירות המוניציפאליות יתקיימו בחודש הבא ) וההתרגשות הייתה גדולה.  

ישיבת מועצת העיר חדרה בניהולי נערכה, אמש באולם הישיבות ("תמר") הראשי במרכז הרפואי הלל יפה, כאות הצדעה למלאכת הקודש שמבצעים צוותי הרפואה מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" ובאופן כללי בימי שגרה.

פתחתי את הישיבה לצידם של מנכ"ל המרכז הרפואי, ד"ר מיקי דודקביץ', וראש העיר בפועל ניר בן חיים לאחר שד"ר דודקביץ הודה ליו"ר, לראש העיר, ולחברי מועצת העיר ותושביה על המחווה הגדולה, התמיכה והחיבוק החם, ובנוסף הציג: נתונים על פעילות ביה"ח, בשגרה וכמובן בחירום עת זו תקופת מלחמה.

ראש העיר בפועל, ניר בן חיים, הודה למרכז הרפואי על האירוח, חיזק את ד"ר דודקביץ' על פעילות הצוותים הרפואיים ובית החולים והבטיח כי שיתוף הפעולה ההדוק בין הצדדים יימשך ואז פתחתי את הישיבה שעסקה במספר "נושאים חמים" כמו: "מי חדרה", שיפור וייעול קווי התחבורה הציבורית ברחבי העיר, וכד'.

ישיבת מועצת העיר בבית חולים הלל יפה ! צילום – שלומי גבאי

קיום ישיבת המועצה במתחם בית החולים, היא מחווה שלנו כנבחרי הציבור של העיר על מנת להביע את הערכתנו הגבוהה לפעילות של צוותי הרפואה, מתנדבי ועובדי בית החולים הגדול ביותר במשולש: הרצליה – ישובי חוף הכרמל – ואדי ערה, שפועל ללא הפסקה כבר עשרות שנים למענם של מאות אלפי תושבים, ועושה זאת בימי שגרה וגם בימי חרום, ומאז אסון השביעי לאוקטובר אין להם כמעט לא יום ולא לילה שהם לא בכוננות מתמדת, ואני מלא הערכה לפועלם.

"באופן אישי זו אמורה להיות ישיבת מועצת העיר האחרונה אותה ניהלתי לאחר שנים רבות ( במידה ואכן הבחירות המוניציפאליות ייערכו בחודש הבא לפי החלטת הממשלה ) ואין ספק שבתוכי התרגשות רבה מאוד על עוד שליחות שמגיעה לסיומה ברגשות מעורבים. מצד אחד אני חי את מועצת העיר כבר שנים רבות ומצד שני אני תמיד מביט קדימה לאופק וליעד הבא, ולכן השתדלתי להשאיר את תחושותיי איתי,  אבל אין ספק שישיבת המועצה האחרונה שהתקיימה דווקא במוסד ציבורי ארגוני רפואי חשוב ואסטרטגי כל כך בעיר שלנו היא מחווה מרגשת כאות סיום! תּוֹדָה לְהָשֵׁם על עוד שליחות חשובה שבאה לסיומה"

  • בישיבה נכחו גם כל חבריי היקרים למועצת העיר, חברי הנהלת העיר, והפקידות הבכירה

שתפו:

עוד כתבות

"עֵת הַזָּמִיר הִגִּיעַ"

"זכיתי להתפלל  בערב ליל פסח בבית הכנסת היכל נעמי שבקיסריה שם התארח גם הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו. בין מנחה לערבית ביקש הרב שישירו

"א – ח – ד !"

הרבי בעל 'בני יששכר', רבי צבי אלימלך מדינוב, היה נוהג לצאת בליל פסח קודם עריכת הסדר לראות כיצד עורכים אותו המוני העם, מכל בתי ישראל

אִיתוּת מִשָּׁמַיִם

באחד מערבי השבוע, ביציאתי מעריכת חופה באולם אלכסנדר הוותיק שבעמק חפר, הבחנתי באדם בגיל העמידה מחפש דבר מה. עוד לפני שפניתי אליו הוא מסמן לי

תרומה לפדיון כפרות