עושים טוב למשפחות נזקקות בפתח חגי תשרי

עושים טוב למשפחות נזקקות, בפתח חגי תשרי

למעלה מ 2000 משפחות מחדרה והאזור  ייהנו מחבילות מזון בפתח השנה החדשה ולקראת חגי תשרי במסגרת מבצע חג שבע של מגדל אור ו"מדעים ויהדות" .

פרויקט 'חג שבע' נוסד ע"י נשיא מוסדות מגדל אור חתן פרס ישראל  הרב יצחק דוד גרוסמן, כמענה לאלפי משפחות החוגגות את חגי ישראל בחוסר כל. בחדרה והסביבה מוביל את הפרוייקט יו"ר מועצת העיר  הרב בן  ציון נורדמן , כשהשנה נוספו לסל ולעזרה הכללית בשר וקפואים נוספים וגם פירות וירקות .

אנו נמצאים עדיין תחת אפקט הקורנה כאשר משפחות רבות נכנסו למעגל האבטלה והצטרפו למאות נוספות אשר עבורן רכישת מזון ומצרכים  לחגים,  עם יוקר המחייה והאינפלציה הדוהרת הוא נטל אדיר וקשה מנשוא.

בפרויקט מיוחד של "מפעלות הרב גרוסמן"  ובהובלתו של יו"ר הנהלת העיר חדרה, הרב בן ציון נורדמן  למעלה מ 2000 משפחות ואלפי ילדים קיבלו בימים אלו חבילות מזון מלאה כל טוב וכך יכלו  ליהנות בחגים הקרובים בארוחות מלאות על שולחנם.

מאות מתנדבים, חיילים, סטודנטים ,  תלמידי תיכון יש"י – מדעים ויהדות ועוד בתי ספר באזור הגיעו לעזור באריזות חבילות המזון ובחלוקתן. המתנדבים עמלו במשך ימים ארוכים לשנע את מערך הלוגיסטי למאות ואלפי משפחות ברחבי הארץ. המארזים, כמו רוב המוצרים, נתרמו על ידי אנשים טובי לב , ארגונים ורשתות מובילות במשק שביקשו להשתתף במבצע שקנה את שמו הטוב במהלך השנים.

הרב בן ציון נורדמן, המוביל ומנהל את המבצע מזה שנים רבות בעיר חדרה: "הצלחנו לשמח מעל 2000 משפחות מהאזור שעוברות תקופה הישרדותית לא פשוטה,. אני מלא גאווה ואושר שבפתח חגי תשרי,  אנו מצליחים להקל ולהעלות חיוך על פניהם של אלפי ילדים ומבוגרים כאחד. אני רוצה להודות לעשרות המתנדבים בדגש על בני הנוער הנפלאים שלנו שהציבו לעצמם מטרה שלא להשאיר ילד רעב בעיר חדרה – אם זה במיפוי העיר, בגיוס משאבים ובאריזה הפיזית של המשלוחים ובשינוען למאות המשפחות. אנחנו שמחים שהבאנו אור ושמחה להרבה בתים יהודיים. אין ספק, כי החגים שלהם בפרוס השנה החדשה, ייראו אחרת, כשהם יודעים כי יש מי שחושב עליהם ואכפת לו מהם".

מ"מ ראש עיריית חדרה בפועל מר ניר בן חיים שיבח מאוד את הפעילות והוסיף כי חלק מיכולת ההצלחה של העיר לעבור בשמחה את  תקופת החגים המאתגרת היא יוזמות מבורכות של חלוקת מזון ומצרכים המתבצעת במסירות נפש ובמקצועיות רבה ע"י יו"ר מועצת העיר  הרב בן ציון נורדמן בסיוע עמותות ומתנדבים .

שתפו:

עוד כתבות

"אוקירו לנשייכו"

זכיתי, ובימים העמוסים של ערב פסח הזדמן מורי ורבי הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן  לאזור חדרה, הרב נעתר לבקשתי והגיע לברך בביתו החדש של ידידנו

"עֵת הַזָּמִיר הִגִּיעַ"

"זכיתי להתפלל  בערב ליל פסח בבית הכנסת היכל נעמי שבקיסריה שם התארח גם הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו. בין מנחה לערבית ביקש הרב שישירו

"א – ח – ד !"

הרבי בעל 'בני יששכר', רבי צבי אלימלך מדינוב, היה נוהג לצאת בליל פסח קודם עריכת הסדר לראות כיצד עורכים אותו המוני העם, מכל בתי ישראל

תרומה לפדיון כפרות