שותפות לרגעים היסטוריים

שמחתי מאוד לקחת חלק משמעותי בשבוע שעבר בפגישת עבודה מכרעת במסגרת תפקידי כיו"ר מועצת העיר יחד עם חברי מועצת העיר ואנשי המנהל הבכירים של העירייה עם שרת התחבורה מירי רגב ואנשי משרד התחבורה בה התקבלו החלטות היסטוריות בכל הקשור לשדרוג תשתיות הכבישים המזרחיים והמערביים של העיר חדרה.

בפגישה עלו לדיון מספר אתגרים תחבורתיים איתן מתמודדת העיר חדרה מזה שנים רבות ולאחר ישיבה עניינית שכללה מבט מקיף על מפות העיר, הכריזה השרה על הקמת שני מחלפים חדשים בהשקעה של מיליארד שקלים.

מחלף חדרה מזרח שיוקם במסגרת התוכנית של משרד התחבורה להרחבת כביש 65 מחדרה עד עפולה ומחלף נחל חדרה שיבוצע במסגרת תכנית חומש של נתיבי ישראל להרחבת כביש 2 ובנוסף נקבע כי חדרה תכנס להסכם המאיץ כבר בשנה הקרובה של למעלה מ-450 מיליון ₪, הכולל פיתוח תשתיות תחבורה ציבורית ושבילי אופניים ברחבי העיר, בדגש על חיבור תחנות הרכבת.

במסגרת התוכנית, תבצע חברת נתיבי ישראל הרחבה לגשר צה"ל במזרח העיר. כמו כן, שרת התחבורה אישרה תקציב לביצוע מיידי לחיבור מחלף גבעת אולגה דרום לרכבת חדרה מערב, בעלות של 50 מיליון ₪ ובכך הביאה לסיום המצב העגום בו גשר ומחלף אינם מחוברים לכלום.

שרת התחבורה, תת אלוף במיל׳, מירי רגב סיכמה את הישיבה בהודעה כי היא הגיעה לחדרה, כדי לקחת יחד איתנו החלטות היסטוריות ולהכריז כי חדרה תכנס להסכם המאיץ לפיתוח תשתיות תחבורה ציבורית ויוקמו בה שני מחלפים חדשים, וחברי היקר, ראש העיר ניר בן חיים אמר שחדרה משנה את פניה ועושה מהפכה תחבורתית שתעניק לתושבים תשתיות תחבורה ראויות ומתקדמות שתחבר את העיר ממזרח למערב.

ואני יכול לסכם ולומר כי: היה לי לעונג לתרום את חלקי בקבלת החלטות משמעותיות כאלה שיישנו את ההיסטוריה בחדרה רבתי. כניסות ויציאות חדשות ממזרח למערב. מצפון, לדרום. חיבור גבעת אולגה במחלף ישיר למרכז העיר, חידוש גשר נחל חדרה בכביש 2 ומחלפים במזרח, בואכה כביש 65 בסביבת גן שמואל ואני יכול לבשר רק שבע"ה נזכה לראות את הפרויקטים מסתיימים, אנו ניווכח שהחיים של כולנו יהיו הרבה יותר נוחים נגישים וטובים. בהחלט מתנה נהדרת לחג הפסח".

שתפו:

עוד כתבות

"א – ח – ד !"

הרבי בעל 'בני יששכר', רבי צבי אלימלך מדינוב, היה נוהג לצאת בליל פסח קודם עריכת הסדר לראות כיצד עורכים אותו המוני העם, מכל בתי ישראל

אִיתוּת מִשָּׁמַיִם

באחד מערבי השבוע, ביציאתי מעריכת חופה באולם אלכסנדר הוותיק שבעמק חפר, הבחנתי באדם בגיל העמידה מחפש דבר מה. עוד לפני שפניתי אליו הוא מסמן לי

שַׁרְשֶׁרֶת הַדּוֹרוֹת

ביום שישי התקיימה בבית ספרנו  'מסיבת סידור', עם סיום לימוד הקריאה תלמידי שכבת כיתה א' מקבלים את סידור התפילה בטקס חגיגי במעמד ההורים ונכבדים. הטקס

תרומה לפדיון כפרות