תיכון יש"י זכה בפרס קליטה מיטבית למורים חדשים ממשרד החינוך  

 

תיכון יש"י זכה בפרס קליטה מיטבית למורים חדשים ממשרד החינוך  

כבוד גדול לתיכון יש"י בחדרה: בית הספר זכה בפרס קליטה מיטבית למורים חדשים ממשרד החינוך. הפרס הכספי – שהינו 5,000 שקלים, ותעודת הוקרה הוענקו למנהלת בית הספר, חגית אביר, ולנציגי הצוות החינוכי בטקס רב רושם שנערך בשבוע שעבר במכון מופת בתל אביב במעמד שרת החינוך יפעת שאשא ביטון. הפרס הוענק בטקס למספר בתי ספר מכל הארץ שבהם מבטאים תהליכי קליטה מיטביים למורים החדשים.

מנהלת תיכון יש"י, חגית אביר, אומרת: "הצוות החדש והוותיק גם יחד של תיכון ישי נבחר תמיד בקפידה רבה ומקבל את כל התמיכה והליווי כדי להצליח במלאכת החינוך. אנו מברכים על קבלת הפרס ומודים לוועדת הפרס על הבחירה ועל הבעת האמון בצוות בית הספר".  

מנכ"ל רשת החינוך "מדעים ויהדות", הרב בנצי נורדמן, אומר : "הפרס הינו תעודת כבוד לבית הספר שלנו, המכבד את המורים החדשים והותיקים גם יחד. בתיכון יש"י שוקדים על קליטה מיטבית למורים החדשים ומסייעים להם בהתאקלמות מהירה ויעילה. המשימה שלנו היום היא לחזק ולהעצים את הצוות החינוכי, וכולנו נרתמים לשם כך. יישר כוח גדול למנהלת, חגית אביר, ולצוות החינוכי על קבלת הפרס. זה הישג מרשים בכל קנה מידה".

ראש עיריית חדרה, ניר בן חיים, בירך: "הפרס של תיכון יש"י הוא נדבך נוסף בהתקדמות מערכת החינוך בחדרה. העובדה שבית הספר יודע לקלוט מחנכים חדשים ומצוינים, ולשלבם במהירות וביעילות במערכת הבית ספרית, תוך שמירה על הסטנדרטים החינוכיים הגבוהים, מהווה תעודת כבוד עבורו. יישר כוח והמשך הצלחה".

בר חן, מנהלת מחלקת החינוך העל יסודי באגף החינוך של עיריית חדרה הוסיפה:"אני מברכת את בחירתה של חגית אביר, מנהלת תיכון יש"י למנהלת פורצת דרך במחוז חיפה, ועל קבלת פרס לקליטת מורים חדשים בהצלחה. הבחירה מעידה על מנהיגות והובלה ייחודית של צוות מקצוען ומסור ועל הובלה של עשייה חינוכית ענפה. השילוב המנצח הזה מביא את התיכון להצלחה רבה והישגים משמעותיים".

שתפו:

עוד כתבות

"עֵת הַזָּמִיר הִגִּיעַ"

"זכיתי להתפלל  בערב ליל פסח בבית הכנסת היכל נעמי שבקיסריה שם התארח גם הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו. בין מנחה לערבית ביקש הרב שישירו

"א – ח – ד !"

הרבי בעל 'בני יששכר', רבי צבי אלימלך מדינוב, היה נוהג לצאת בליל פסח קודם עריכת הסדר לראות כיצד עורכים אותו המוני העם, מכל בתי ישראל

אִיתוּת מִשָּׁמַיִם

באחד מערבי השבוע, ביציאתי מעריכת חופה באולם אלכסנדר הוותיק שבעמק חפר, הבחנתי באדם בגיל העמידה מחפש דבר מה. עוד לפני שפניתי אליו הוא מסמן לי

תרומה לפדיון כפרות